tisdag, april 27, 2010

"Was it not pain-free?"

Förlust med 3-2, men jag fick spela ganska mycket och tempot var helt okej. Jag hann ju ifatt dem, haha. Däremot har jag sån jävla smärta i baksidalår just nu, så jag vet inte var jag ska ta vägen. Känns inte sådär superduperkul eftersom vi har match igen imorrn (inte med tjejerna utan nu är det tillbaka till damlaget igen), men jag tänkte gå i duschen, smörja med lite voltaren och sen lägga på min varma härliga vetekudde. Jag hoppas det är ett vinnande recept för det gör helvetes ont!

1 kommentar:

jecka sa...

Haha, jag vet.. det är helt sjukt att man kan sova så länge :D Men jag hoppas att du får sova länge nån morron iaf, du verkar ju ha lite muppiga grannar ! :/ Men va bra att sandra o moa är på. Träffa jonna en snabbis idag utanför mig, och hon skulle höra av sej, för om hon mådde som hon gjorde idag skulle na nog me. Får väl bara se vars vi ska va o de. :)