fredag, april 30, 2010

I love my family!

Ganska nyligt hemkommen från lovely lillebror. En riktigt trevlig kväll har det varit. Grillat, jordgubbar och grädde och Så ska det låta. Blev djävulskt mätt så det blev "bara" en cider. Haha, det rymdes fan inget mer. Men vad gör det egentligen?

På hemvägen gick jag och mamma genom stan, stannade en mycket snabb sväng vid brasan på Kvarnängen, men det var så unga människor där så jag kände ingen så vi gick hemåt. Riktigt skönt med en liten kvällspromenad. Det har blivit mycket promenerande för mig idag, men det är bra. Vi har nämligen stegtävling på jobbet så jag behöver röra på mig så mycket som möjligt så att jag kanske vinner, haha.

Kan ju kanske också tillägga att jag pratade med älskade tidigare och de har inte kunnat åka till fjälls för det är tydligen snöstorm där uppe. Så de är kvar i Jutis. Trist för dem, men jag är ganska glad att jag inte följde med (det var faktiskt rätt nära att jag hade gjort det, trots att jag inte är någon utemänniska), för det hade inte varit kul att vara där mitt i stormen. Jaja, nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig och läsa innan ögonen ska stängas för idag. En mycket trevlig dag har det varit idag och imorrn har mamma lovat att göra palt, så jag ser fram emot en riktigt trevlig dag imorrn också!

Inga kommentarer: