onsdag, april 28, 2010

lunchtime is over.

Om det är någon som undrar så valde jag restaurangen och det är verkligen inget val jag ångrar om jag säger så. Ja, kanske priset var sådär, men maten var så jävla god. Panerad kyckling, stekt potatis och salladsbuffé, mumma! Jag slapp ljuden under lunchen, men på något sätt känns det som att de har eskalerat under lunchen. De kommer oftare och är högre nu än tidigare. Jag vet att personen i fråga inte kan rå för det, men det är inte mindre jobbigt för det!

2 kommentarer:

Moa: sa...

Haha nää är det hon som Sandra pratade om?!

Moa: sa...

Hahaha hmm kan hända att du inte var där, men fick för mig det.. Hon berättade om nån som hade host-tics (eller vad fan man kan kalla det) som hon träffat på några ställen, asgarvade åt det & kom just på att det ju inte kan finnas så många personer i Piteå!