söndag, april 18, 2010

time for something new.

Nu blev jag och Tara ensamma. Det kanske är i det senaste laget att åka till Jutis nu, men det är älskade som ska köra och jag vet att det kommer gå bra. Han kommer kanske vara lite trött imorrn bitti, men det blir ju hans problem i så fall. Haha.

Ni kanske tycker att bloggen ser lite tråkig ut, men jag känner att det är dags att förnya mig lite och innan jag har kommit på hur jag vill ha det får det se ut så här. Men det dröjer nog inte länge förrän det är snyggt och prydligt igen.

Har fortfarande inte hittat någon film, för jag började kolla lite till bloggen, men nu ska jag se om det finns något att se. Jag är ju dock tröttare nu än förra inlägget, men jag känner inte för att gå och lägga mig än. Knasigt det där, men sån är jag.

Inga kommentarer: