onsdag, augusti 18, 2010

birthdayboys!

Jag hade nästan glömt bort att badkaret var vitt. Usch! Men nu skiner badrumsinredningen som aldrig förr. Golvet är dammsugat och de vita skorna som var med mig i Kittelfjällstältet är någorlunda rena igen. Älskade har haft hand om köket och när jag var där inne för en stund sedan såg det fint ut. Det är som ganska skönt när man får ett ryck. Men nu svettas jag som attan (jag svettas typ så fort jag rör lite lite på mig, inte kul), men jag ska träna ikväll så jag låter svetten gro in, haha.

Jag ska faktiskt lämna våran rena och fina lägenhet någon timme. Idag är det nämligen Villes andra födelsedag. Tänk att det har gått två år, helt galet. Så jag ska åka ut till dem och leka lite med honom (och kanske om det är några andra barn där, vilket jag förmodar, haha) och kanske prata med de vuxna, jag blir som avskärmad från de vuxna när barn är i närheten, haha. Jaja, jag ska ta på mig något mer respektabelt än pyjamasen och sedan åka på barnkalas. Woho!

Jag ska även säga grattis till Walter, som fyller ett år idag!

Inga kommentarer: