tisdag, augusti 24, 2010

we're gonna be victorious.

Fy fan så härligt! Vinst med 5-0 mot tabelltvåan. Men de spelade skitdåligt så det vore en skam om vi inte hade vunnit. En bra laginsats idag. Själv fick jag spela tjugo minuter. Helt klart nöjd med det. Men jag kan ju säga att det kändes att det var över två månader sedan jag spelade match. Fy satan så trött jag blev gode fort, men jag bet ihop och gjorde en väl godkänd insats.

Hade en stenhård höger som hade gått in om målvakten varit någon ynka centimeter kortare, så kan det gå. Jag hoppas verkligen att detta är början på någonting bra, att jag får spela lite mer nu de sista matcherna. Nu ska jag ta mig en mycket välförtjänt dusch och sedan se kvällens Fångarna på fortet. Fy fan så glad jag är just nu. Hade ju dock kunnat vara lite gladare om målvakten hade släppt in bollen, men nästa gång sitter den.

Inga kommentarer: