tisdag, augusti 03, 2010

loss of memory.

Har varit en väldigt slow dag idag. Har inte gjort annat än att varit ute med gullegrynet (yes, efter två veckor på annat håll är hon äntligen hemma igen!) och suttit vid datorn/tvn. Usch så hemskt. Nu sitter jag på jobbet. Har åkt in tidigt för jag tänkte fara en sväng på grisan om en stund för att springa lite. Måste hålla igång under mitt ofrivilliga uppehåll och även kolla om låret hänger med eller om det är lost cause så att säga.

Måste ju dock bara berätta om mitt otroligt braiga minne. Åker iväg till Statoil innan jobbet, köper snus och bananer. Återvänder till bilen, var är mobilen? Far hem och yes, den låg kvar där. Suck. Åker mot jobbet, men efter halva vägen inser jag att springskorna är kvar hemma, så det var bara att vända och hämta dem. När jag for förbi samma ställe tänkte jag inte på någonting alls eftersom jag inte ville tänka på något mer jag glömt. Jag hoppas jag har med mig allt, annars skiter jag fan inte det, haha! Att jag aldrig kan komma ihåg någonting. Jaja, jag ska gå in i studion och läsa det lilla som har hunnit komma.

Inga kommentarer: