måndag, augusti 09, 2010

I look like a smurf.

Klockan ringde som vanligt tio imorse (det är ju vardag nu). Fast egentligen hann den aldrig ringa för jag vaknade tre minuter innan så jag hann slå av alarmet, men hursomhelst, jag klev upp tio, åt frukost och såg Våra bästa år. Nu börjar det verkligen hända bra saker i den serien, haha. Usch att jag har fastnat där...

Sen har jag varit väldigt duktig. Jag bytte om till mina underbara blå kläder (som verkligen behöver tvättas) och gick ut på planen mittemot och har stått där i en dryg timme och nött skott, vändningar, lite teknik och gjort några småryck för att se hur låret reagerar. Det kändes bra, men det är ju de där explosiva rycken som kan bli ödesdigra. Men jag ska fara och träna imorrn (match onsdag) så jag hoppas det känns lika bra då. Även om det var tråkigt att vara ute själv, så kändes det ändå bra. Kul på något sätt, haha.

Jaja, vi kanske drar på Nolia idag, men jag vet inte säkert. Jag frågade älskade i sömnen (alltså han sov, inte jag) och han sa "mm", men man vet aldrig vad han svarar när han vaknar. Hursomhelst ska jag gå och dricka lite vatten, är lite torr i munnen. Sen får vi väl se vad som händer. En sak är i alla fall säker, ikväll är det jobb. ÖP den här gången. Underbart att slippa VLT för en gångs skull.

Inga kommentarer: