onsdag, augusti 11, 2010

a friendly neighbourhood (almost anyway).

Morgonen höll på att gå åt helvete. Tvboxern krånglade som vanligt. Alla kanalerna fungerade förutom trean. Så jävla taskigt! Men jag löste det genom att ta tekoppen och hunden med mig till grannen. Han jobbar ändå, så jag lånade hans tv (Tack Funky!). Så jag fick min dagliga dos av Våra bästa år. Haha, snacka om att vara beroende. Helt galet!

Jaja, idag är det fint väder. Så jag ska äta en äggsmörgås (så fort ägget är färdigkokat), sedan får jag se vad som händer. Borde ju passa på att vara ute i solen när den väl visar sig, men det kan lika gärna bli att jag hamnar i soffan för jag är riktigt, riktigt trött. Men å andra sidan får jag skylla mig själv, jag hade ju faktiskt bara kunnat slå av alarmet och somnat om.

Inga kommentarer: