fredag, augusti 06, 2010

slower than last time.

Har precis kommit hem från ännu en löprunda på grisan (två rundor inom loppet av tre dagar det är inte likt mig, haha). Var lite besviken på tiden idag, en halv minut sämre än tidigare gånger. Inte okej. Men jag öppnade i ett väldigt lugnt tempo, jag var nästan en minut efter första mellantiden (har några ställen som jag kollar klockan på) och det var ju kanske inte så bra. Sen var jag nästan tröttare den här gången än tidigare gånger. Konstigt det där.

Jaja, jag har motionerat i alla fall och det ju huvudsaken. Låret kändes helt okej så jag hoppas ingenting händer så att jag måste börja om från början igen, för jag vill träna på riktigt. Nu ska jag i alla fall ta mig något att äta medan eftersvettningarna härjar. Sedan är det inte så mycket kvar än att duscha och fara på jobbet. En helt vanlig fredag med andra ord, haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad du är duktig,lilla vän..Kram / Mamma