måndag, augusti 16, 2010

what's the point of doing anything, if you'll never notice.

Återigen har jag sovit dåligt. Men den här gången beror det på att älskade låg bredvid. Haha, jag är fan aldrig nöjd. Jag kan inte sova med honom och jag kan inte sova utan honom. Hur löser jag det? Vaknade hursomhelst alldeles för tidigt av att någon höll på att göra något väldigt irriterande i trapphuset, men när jag skulle gå ut och säga åt dem var de aldrig i trapphuset utan i någon av lägenheterna och jag iddes inte undersöka närmare. Jag såg däremot en mattläggarbil utanför porten så jag antar att det hemska ljudet hör ihop med den.

Jag blir så jävla förbannad. Om de nu ska renovera eller vad de nu gör, kan de väl hänga upp en lapp i trapphuset så att man vet om det, så att jag slipper vakna och bli fly förbannad. Nu hade jag ju vaknat hursomhelst, men jag hade varit förbered på det. Jävla idioter! Jag blir så jävla irriterad på att alltid vakna av någonting. Jag hatar att bo i lägenhet!

Och på tal om idioter. Jag blev aldrig uttagen till kvällens match och när jag frågade varför jag inte får spela fick jag svaret "oj, det har vi inte ens diskuterat!" Jävla puckon! Jag blir så jävla irriterad på det också (mycket irritation idag alltså) och istället ska två från flicklaget spela. Jag vet inte vad jag ska säga, men snart kommer det koka över igen och sist gick det ju väldigt bra. Eller så inte. Till råga på allt måste jag nu ställa mig och baka en långpanna till kvällens match eftersom det är min tur att ha kiosken (men svärmor ska stå där så att jag kan kolla på matchen). Det känns inte alls kul, varför ska jag hjälpa till att dra in pengar till en förening som uppenbarligen skiter om jag är med eller inte?

Inga kommentarer: