tisdag, november 16, 2010

is it possible to erase a day?

Jag hatar verkligen såna här dagar. Dagar där det inte händer någonting alls. Har inte gjort ett piss idag. Förutom nu. Jag har ställt ut allting vi har i frysen på balkongen, för jag upptäckte att det inte gick att stänga dörren på grund av för mycket is. Så nu är det avfrostning som gäller, men det är bra att passa på att göra det när temperaturen har sjunkit utomhus.

Men eftersom frysen frostar av sig själv hjälper det inte riktigt mig och min rastlöshet. Suck och stön. Sen har jag inte ätit någon middag heller för när jag har såna här skitdagar är jag aldrig hungrig. Det är väldigt underligt eftersom jag typ är hungrig jämt annars, men det är väl bara att gilla läget. Dock börjar jag känna lite hungerkänslor nu (kanske bara för att jag tänker på det mer nu när jag skriver om det?), tyvärr är jag inte sugen på någonting så det ska bli väldigt spännande det här.

3 kommentarer:

Jecka sa...

Hahaha, ja men skicka ett mail till dom. Tror dom skulle lyssna på dej, absolut :)

Jaa, men jag tycker också Stefan blir snyggare, Tyler också för den delen. Vad har hänt med Matt, han är ju typ aldrig med nuförtiden :(
Men som sagt, snygga är vad dom är :)

Jecka sa...

Hahaha, ja men skicka ett mail till dom. Tror dom skulle lyssna på dej, absolut :)

Jaa, men jag tycker också Stefan blir snyggare, Tyler också för den delen. Vad har hänt med Matt, han är ju typ aldrig med nuförtiden :(
Men som sagt, snygga är vad dom är :)

Jecka sa...

Haha. ÅHH Jeremy han hade jag glömt bort lite granna. Ja han om nån har ju blivit en pudding :)
Haha, just ja. John.. (det tog ett tag innan jag fatta vem det var, haha) Måste nog nästan se om avsnitten känner jag :)

Hoppas du har haft en bra dag. Vi får styra nått snart :)
Kram