söndag, november 14, 2010

my favourite dish.

Om det var någon som såg mig hoppa upp och ner och klappa händerna på krogen igår, så kommer förklaringen här; Älskade berättade att vi ska till Bersika och äta palt idag! Tjoho! Fars Dagsmiddag och eftersom min egen pappa bor långt bort (och faktiskt är i England för tillfället) får jag fira min svärfar istället.

Jag är riktigt hungrig så jag ser fram emot den här middagen. Ja, jag hade ju sett fram emot den även om jag inte varit lika hungrig eftersom det ju är min favoriträtt. Ni kanske inte har märkt det tidigare, så då tänkte jag berätta det för er, haha. Jag tror dock att maten kan knocka mig totalt, för jag är inte bara riktigt hungrig, jag är även riktigt trött. Så om jag inte skriver något mer ikväll så är det för att jag har dött i soffan. Bara så att ni vet.

Inga kommentarer: