tisdag, november 16, 2010

my canadian brother.

Har pratat med lovely lillebror på Skype i en och en halv timme. Det är helt sjukt länge för att vara vi, men nu hörs vi ju inte så jätteofta längre. Men det var trevligt att se honom (han hade webcam också, jag kan tyvärr inte ha det för ingen fungerar, haha) och prata med honom på riktigt (vi har pratat på msn förut). De verkar ha det väldigt bra i Whistler. Lite avundsjuk ska jag väl erkänna att jag är, haha. Men som sagt, väldigt trevligt att prata med honom...

Nu ska jag gå och äta någonting innan jag kryper ner under täcket. Var på bibblan tidigare idag och hämtade ut en bok, så jag ska väl börja läsa den, har två veckor på mig att läsa ut den så det är ju bra att börja någongång. Den här måndagen har varit lååångsam, så jag hoppas att det händer något roligare imorrn för jag börjar bli ganska less på att inte ha någonting att göra om dagarna...

Inga kommentarer: