onsdag, november 17, 2010

where have you been all day?

Ja, vad ska jag säga? Jonna skrev en kommentar och undrade vad som hänt eftersom jag bara uppdaterat en gång under dagen. Det är verkligen helt galet konstigt och jag ber om ursäkt för det, men det har helt enkelt inte hänt någonting som har varit värt att dela med sig av. Soffan, tv, Willys, middag och träning. Så har min dag sett ut.

Träningen gick inget vidare idag. Luften var värre än vanligt och jag hade verkligen skitsvårt att andas, usch och fy. Sedan var jag mest bara förvirrad hela tiden, hittade inte min plats och visste nästan inte var jag var eller vad jag gjorde där. Men såna dagar kommer ibland och idag var tydligen en sån dag. Bara att glömma och hoppas att nästa onsdag blir bättre.

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan får vi se om jag lägger mig och läser eller intar soffan. Borde lägga mig i sängen för jag är trött som attan och känner att jag behöver sova många timmar. Men jag känner mig själv alltför väl, så det skulle inte förvåna mig om jag hamnar i soffan och klockan springer iväg. Men någon gång ska man väl överraska sig själv så egentligen borde jag ju göra det ikväll. Men först är det duschen.

Inga kommentarer: