lördag, december 04, 2010

chapter sixteen: my first kiss.

Här måste jag referera till ett tidigare kapitel. Det var med André som den första kyssen kom och det var ingen vanlig puss, utan det var hångel, eller som vi kallade det på den tiden, långtradare. Med tunga och allt, haha. Åtta år gammal alltså, men som jag brukar säga, det ska börjas i tid.

Jag kommer inte riktigt ihåg just den allra första, men jag kommer ihåg en av de första. Jag och André var med våra kompisar Linniz och hennes dåvarande pojkvän, Niklas. Vi stod på Andrés lekstugebro och skulle lära Linniz och Niklas hångla, haha. Så jävla roligt. Vi visade i slow motion hur man skulle göra och sedan gjorde de likadant. Haha, så sjukt, men roligt. Sånt höll jag på med i mina unga år. Helt galet.

Att kyssas är så fantastiskt mysigt. Jag älskar att pussas. Varma läppar och en liten pirrande känsla i magen. Underbart! Om det kändes likadant när jag var åtta kommer jag inte ihåg (det är ju ändå typ arton år sedan), men jag skulle tro att känslan fanns där, för är bara resten av kärleken på riktigt är kyssen också det.

Imorgon: Mitt favoritminne!

Inga kommentarer: