torsdag, december 16, 2010

eight days before.

Shit, vad det blåser och snöar ute. Blä. Det är inte lätt att ta Tara på en kisspromenad just nu. Skoterskor är visserligen bra när det är mycket snö, men de blir väldigt tunga att plumsa med. Men jag är ändå väldigt glad att jag har ett par ordentliga vinterskor för dagar som dessa.

Somnade före tolv igår, så när älskade for till jobbet kring sju hade jag ju ändå fått sju timmars sömn (och jag har faktiskt sovit hela natten också) och det är ungefär det jag brukar få, så jag la mig och läste en stund. Har även hunnit se dagens avsnitt av julkalendern. Mysigt att ligga i sängen och titta på det, haha.

Nu däremot är det frukost som gäller. Dock har det kört ihop sig lite i dag. Herrarnas distanslopp från slovenska Pokljuka börjar samma tid som Våra bästa år. Inte bra planerat av de som lägger ut starttiderna. Men det är ju ingen tvekan om vad som kommer visas på min tv, men det är ju ändå rätt taskigt.

Inga kommentarer: