torsdag, december 16, 2010

sleep, slept, slept.

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig idag. Jag trodde verkligen att jag hade fått all sömn jag skulle få, men så var det tydligen inte. Somnade nämligen i soffan i slutet på skidskytten (hade sett det viktiga så det gjorde inte så mycket) och vaknade strax efter tolv.

Det är ju torsdag idag som alla vet och då är det ju innebandy, men jag orkade inte riktigt stressa när jag insåg att jag ändå skulle bli sen. Så kan det gå. Gick och la mig i sängen istället för att sova lite till, men Tara ville inte att jag skulle sova, så nu sitter jag här vid datorn med gumman på golvet nedanför. Tokig hund.

Ja, skidskytten då. Ingen bra svenskdag. Ferry gick i mål med åtta bom (distanstävling ger en minuts tillägg per bom), alltså inte så bra. De resterande svenskarna var inte så bra de heller. Men det var tydligen halv storm nere i Slovenien och då är det inte så lätt att skjuta. Jag hoppas vinden mojnar och att Ekholm och Zidek lyckas lite bättre när de ska ut om dryga fyrtiofem minuter. Fram tills dess får jag väl göra något roligt eftersom jag inte fick sova. Vi har verkligen en knäpp hund!