lördag, december 18, 2010

women's sprint, Pokljuka, Slovenia.

Nej, det ville sig inte för tjejerna. Ekholm slutade på en sjunde plats, sedan kan jag ärligt talat inte säga var Zidek hamnade, för det blev inte så mycket tittande på slutet eftersom jag var tvungen att skala potatis och sånt till lunchen. Men jag tror att hon hamnade långt ner i listan, åkningen stämmer inte riktigt för henne.

Sedan kan jag ju säga att jag ljög i inlägget om herrarnas sprint. Det är inte alls någon jaktstart imorrn, det är mixedstafett och det gillar jag riktigt mycket. Sverige har varit på pallen många gånger i den disciplinen och det skulle inte förvåna mig om de är där imorrn igen. Så jävla roligt.

Annars smakade silltallriken mumma. Så jävla gott! Men jag var så hungrig att jag skakade och det resulterade i att maten ramlade av gaffeln. Riktigt jobbigt och jag förstår att de med parkinsons inte har det lätt. Huvva! Jaja, jag ska se lite handboll nu, tjejerna spelar semifinal mot Rumänien i EM och de ledde i paus, så jag måste se upplösningen innan jag drar till fotbollshallen.

Inga kommentarer: