lördag, december 04, 2010

I'm worn out.

Träningen sög musten ur mig. Jag är totalt slut i kroppen och då har jag varit med om jobbigare träningar. Fy fan! Men det gick ändå hyffsat, men det kan ju bara bli bättre. For på Coop efteråt för att köpa mig något att äta till middag (älskade ska jobba på Sjöbodan så jag blir ensam hemma), men jag kom hem utan någon mat. Jag är inte sugen på någonting. Konstigt. Mycket konstigt. Det får bli äggsmörgås och fil och flingor. En härlig lördagsmiddag!

Nu funderar jag på om jag ska hoppa i duschen och sedan äta den kulinariska middagen eller om jag ska ta tjuren vid hornen och dammsuga. Det sistnämnda behövs verkligen (inte så ovanligt när Tara finns), men jag är ju så trött. Åh, jag tycker inte om alternativ. Nej, vet ni vad, jag dammsugar. Det är ju sååå mycket skönare att kliva ut på ett rent golv efter duschen än att kliva ut och bli smutsig på en gång. Så dammsuga, dusch och sedan min underbara lördagsmiddag.

Inga kommentarer: