fredag, augusti 21, 2009

another car.

Idag var det lite varmare ute. Men det hade faktiskt inte spelat någon roll om det varit kallt idag för idag har jag kört bil. Världens bästa Funky var så snäll och lånade ut BMW:n till en stackars billös tös (läs: mig) för det var ju egentligen meningen att jag skulle träna och när inte det blev av hade jag tänkt åka ut till Öjebyn ändå för att säga hej, men friidrotten var så spännande så jag struntade i det. Tack för lånet, Funky, du är verkligen guld värd!

Nu tänkte jag se lite Cityakuten (ovanligt) innan det är dags att sova. Imorrn är det ingen friidrott på morgonen så jag får förhoppningsvis sova ut lite, det behövs verkligen, men det beror på hur taskig hostan har tänkt vara. Jag hoppas på väldigt lite. Men som sagt Cityakuten och kanske något att tugga på?

Pratade förresten med älskade tidigare idag och han kommer inte hem förrän imorrnkväll och då har jag redan farit på jobbet. Trist, men vi ses ju när jag slutat och får mysa ända tills på söndag. Nu gäller det verkligen att ta vara på den lilla tid vi får tillsammans. Åh, vad jag längtar efter en riktig björnkram.

Inga kommentarer: