tisdag, augusti 18, 2009

body without organs.

Gårdagen sög verkligen musten ur mig. Har precis vaknat efter en stunds slummer på soffan. Nacken är lite arg, men jag struntar i den för jag behövde faktiskt sova lite. Men tyvärr har hostan tagit ett järngrepp om mig så jag hostar ungefär var trettionde sekund och det är ingen liten rethosta, det är en hosta som skulle kunna knäcka ett revben eller åtminstone ta med sig någon av organen upp. Kul tisdagskväll.

Sen att jag är ensam hemma gör ingenting bättre. Älskade har fått ett nytt jobb. Fantastiskt tycker jag faktiskt, det enda kruxet är att jobbet är i Jutis (Arjeplog) och han var tvungen att fara upp igår, snacka om dålig tajming. Så under veckorna kommer jag vara helt ensam hemma, vilket kanske kommer vara skönt ibland, men just nu är det verkligen inte kul, men jag klarar det och han kommer hem på fredag. Som jag ska kramas med honom då.

Inga kommentarer: