fredag, augusti 14, 2009

cable guy.

Jag som var så duktig och kom ihåg att köpa en tv-antennkabel så att vi kan se tv i sovrummet. Efter ganska mycket dividerande med Marcus (han kanske stavar med "k" men vad vet jag?) på Expert och telefonsamtal med älskade kom jag hem med en tjugo meter lång kabel som älskade fick bygga ihop till en fungerande kabel. Men döm av våran förvåning när det fortfarande inte funkar. Då är frågan, är det älskade som har skruvat fel eller är det helt enkelt så att det är tvn som är problemet?

Nu ska jag försöka ge mig själv fransk manikyr. Gjorde det igår, men eftersom jag inte är världens stadigaste människa när det kommer till pillergöra så blev endast två av tio naglar bra. Inte så bra med andra ord. Men idag tänkte jag göra ett nytt försök och går det inte den här gången får jag helt enkelt skita i att ha snygga naglar imorrn. Man kan inte vara snygg överallt.

Inga kommentarer: