fredag, augusti 28, 2009

darkness.

Min snälla svåger lät mig ha bilen även denna dag, men han ville ha tillbaka den när han slutar jobbet imorrn bitti. Vilket resulterade i att jag parkerade den vid akuten (han jobbar på ambulansen) och la nyckeln i en brevlåda och promenerade den korta vägen hem. I alla fall känns det kortare på dagen, men ikväll kändes vägen oändlig och mörkrädd som jag är lyckades jag skrämma upp mig själv genom att tänka att det skulle stå någon bakom varje buske. Dumt.

Men jag kom hem utan några dramatiska händelser och har nu löst lite korsord och sett färdigt avsnittet som jag inte hann med tidigare. Men nu känner jag att ögonen inte riktigt vill vara med längre så jag ska väl borsta tänderna och krypa ner i sängen. Sista natten ensam för den här veckan. Åh, vad jag längtar tills imorrn för jag är sjukt kramsugen. Men frågan är ju om vi hinner kramas något med tanke på att hans nya dataskärm står och väntar på honom... Godnatt!

Inga kommentarer: