onsdag, augusti 19, 2009

thank god for the world championship.

Jag är väldigt glad att friidrotts-VM i Berlin pågår just nu. Inte bara för att jag är en sportnörd utan för att jag har något att göra när jag vaknar tidigt på morgonen. Inatt har det inte varit roligt. Blev en sen kväll till att börja med, sen sov jag i typ tjugo-trettio minuter innan hostan bestämde sig för att jävlas. Låg väl en timme eller något sånt och hostade så att väggarna skakade. Jag blir så jävla irriterad. VARFÖR???

Klockan nio imorse var det dags igen. Dock en timme senare än igår så det får jag väl vara glad för, men ändå. Hallå? Varför så hemsk hosta? Jag blir så trött av allt hostande för jag måste ta i så mycket. Jävla skit. Jaja, som sagt jag har tv att se och det är ju ingen dålig tv heller. Men jag måste ta itu med lite stök idag, inte det roligaste att göra men det finns inget val för det ser inte kul ut här hemma. Typiskt.

---

Det är inte längre lite jobbigt att tänka på att han inte längre finns med oss. Det känns ju lite tomt, men ändå känns det bättre idag, för jag vet att han ville det här och han har det mycket bättre där han är idag och som jag skrev igår så är jag glad att vi fick ha honom så länge som vi faktiskt fick. Ta hand om dig älskade, älskade morfar!

1 kommentar:

J sa...

Jaa jag förstår det. Så mysigt så ;) Hihi.. Skoj att M får jobb också, inte illa. Kram :)