lördag, augusti 29, 2009

family fun.

Är ganska precis hemkommen från en mycket trevlig surströmmingskväll i stugan med familjen plus svärmor. Det var helt himmelskt gott (som vanligt) och det är alltid lika kul att träffa familjen, speciellt lovely lillebror, vi skrattar så fasligt mycket tillsammans.

Jag dumpade av älskade hos pojkarna för öldrickande och utgång, själv halvligger jag i soffan och är sjukt trött. Hade väldigt gärna också varit med pojkarna, men jag känner att det är bättre att vara hemma så att de får umgås själva och sedan är jag så trött så att jag vet inte vad. Så jag har precis hällt upp några jordnötsringar i en skål och ska se lite Cityakuten och kanske somnar jag på soffan eller så är jag vaken när de vill ha hämtning. Man vet aldrig vad som händer.

Inga kommentarer: