onsdag, augusti 12, 2009

give me some words.

Jaha, jag har en sida (plus förstasidan) kvar att läsa in. ÖP är fan en bra tidning. Me like. Dock har jag lite kvar att läsa åt PT och NSD så jag hoppas Maire och Peter kommer ut ur sina studios och ger mig material så att jag får bli färdig. Hade varit nice att komma hem tidigt för jag är trött och har ont i foten. Men trots ihopsmällen med en lagkamrat var det en bra träning. Idag var jag med (förutom att vissa passningar gick lite här och var) och det kändes bra. Hoppas bara inte foten har bestämt sig för att vara ajaj länge för imorrn hade jag tänkt träna igen och vill ni veta något? Jag jobbar inte imorrn. Träna utan att jobba hur ska det gå?

1 kommentar:

J sa...

Japp jag lever.. bara det at tjag inte updaterat på ett tga. .Hur är det med dig då? PUSS