måndag, augusti 24, 2009

meat-broth with lump.

Har fortsatt mitt röjande idag. Har burit ner en massa saker i förrådet och fått bort lite junk från vardagsrummet, men det blev inte alls som jag hade tänkt mig så nu måste jag komma på en bättre lösning. Men å andra sidan blev det bättre än tidigare. Förstår ni inte vad jag pratar om? Kom och hälsa på får ni se.

Nu ska jag laga mig någon middag. Lurar på köttsoppa med klimp, så det blir nog det. Sen ska jag fara till Björklunda och se när vi krossar Infjärden. Andra matchen i rad jag inte spelar. Om det beror på att jag varit sjuk eller något annat vet jag inte, men jag orkar inte riktigt bry mig längre. Förhoppningsvis får jag spela på söndag, annars blir jag fan irriterad. Jaja, det är långt kvar till söndag så det är bäst att ta vara på dagen som är nu och det innebär middagsdags.

Inga kommentarer: