tisdag, augusti 04, 2009

"Oh no, now I have to gooo..."

Jag har lyckats hålla mig vaken. Men det berodde inte på att jag hade så mycket att göra (om man bortser från den senaste halvtimmen då tidningen färdigställdes), det berodde mest på att jag måste springa på toa stup i ett (varför säger man egentligen "stup i ett"?) på grund av allt vatten jag häller i mig. Jag vet inte hur många flaskor jag druckit, glömde bort att räkna efter tredje, men jag vet att det är några till efter det. Helt galet. Men är det match imorrn så är det match imorrn.

Nu skickas tidningen i alla fall (äntligen) så snart får jag åka hem och då blir det duschen och äta, sedan sängen. Jag måste vara utvilad imorrn, för då jävlar ska jag utöka mitt målprotokoll. Jag känner att det är dags för det nu. Jo, det är det.

Inga kommentarer: