söndag, augusti 16, 2009

what a mighty good man.

Gårdagen innehöll en hel massa och eftersom vi var i Bersika var det svårt att hinna plita ner några rader, speciellt eftersom håret tog längre tid än vanligt (tack svärmor för hjälpen). Det var bröllop i Hortlax för Tommy och Linda som var gårdagens grej. Ett mycket vackert bröllop och en hejdundrande fest med sjukt roliga lekar, speciellt skattjakten (inte bara för att jag vann) utan för att den helt enkelt var sjukt kul.

Annars har jag blivit förkyld igen, vilket suger stenhårt. Jag undrar vad jag kan ha gjort för få detta straff, speciellt med tanke på att det inte var så längesen jag nyss låg vaken större delen av nätterna och nästan hostade sönder revbenen. Typiskt. Men vila ska ju vara bra så det är väl det jag kommer göra större delen av morgondagen innan jobbet, vi får se om det blir någon träning. Vi har match på tisdag och det vore ju kul om jag var lite piggare då...

Jag ska avsluta med att säga att Usain Bolt inte bara är världens snabbaste man, han är också världens coolaste man. Jag menar att jogga sig till en final och ändå vara snabbare än de som sprang utav bara helvete och sen göra ett finallopp som knappt går att beskriva, men 9:58 är en ganska bra beskrivning och jag tror det inte behövs så mycket mer.

---

Nu finns bilder från gårdagen så att ni kan se med egna ögon hur fint det var. Medan ni tittar på dem ska jag gå och kissa och sedan vette tusan vad som händer. Cityakuten eller sängen? Svårt val.

Inga kommentarer: