torsdag, augusti 20, 2009

get dressed.

Så här tidigt tror jag aldrig jag har varit färdig när jag läst FK, helt sjukt. Dock hade jag kunnat vara färdig ännu tidigare om inte dalmasarna varit så sega med att skicka sidor. Men å andra sidan klockan är inte ens ett och jag håller på att skicka tidningen, så varför klaga?

Termometern visar 9.0 grader. Nu är det verkligen höst. Jag ska cykla hem. Usch. Jag är väldigt glad att jag har tagit med mig mössa, vantar, tjocktröja och halsduk, annars hade det nog inte slutat så bra. Jag får se till att cykla fort så att kylan inte hinner angripa alltför mycket. Hade varit mysigt om jag fick krypa ner bredvid älskade men det blir så himlans jobbigt och framförallt långt att cykla till honom.

---

När jag läste in dödsannonserna tidigare idag blev det lite jobbigt. Det var en som också hade avlidit i måndags. Det var jobbigt. Men jag lyckades tänka positiva tankar så då gick det bra. Älskade morfar, tänker på dig varje dag. Det är så tomt.

Inga kommentarer: