onsdag, januari 12, 2011

change of computer could have devastating consequences.

Älskade tog med sig min dator till Malmö, för att ha något att göra när han inte lär sig saker. Det medför att jag då sitter på hans dator när jag måste blogga, läsa tidningen eller vad jag nu gör vid datorn. Men på älskades dator har jag ju inte alla bokmärken och sidor färdiginställda och det hade kunnat få förödande konsekvenser.

Precis för en stund sedan kom jag på att jag inte har läst Ferry och Ekholms bloggar (ja, jag läser dem) (de är märkta på min dator, så jag kommer alltid ihåg dem), så jag tänkte att det var dags. Om jag inte hade gjort det hade jag inte vetat att herrarna kör distans om en timme. Hemska tanke. Måste nog göra lite ändringar i älskades dator, han får säga vad han vill, det är ju faktiskt han som kidnappat min dator!

1 kommentar:

Jecka sa...

Hahaha, jag litar på dej, vi brukar ju ha rätt lik filmsmak. Så jag ser den inte. Om han ändå it va med så mkt i filmen så är den ju it värd att se :P Kram