tisdag, januari 11, 2011

next stop; the winter Olympics.

Har haft en rörig natt. Vaknade någongång under natten och insåg att älskade faktiskt inte ligger bredvid mig sängen. Började fundera på var han var, för det hördes ju ingenting från soffan heller. Satt väldigt länge och funderade om det var lördag och han var på krogen eller på någon efterfest. Men tillslut kom jag ju på var han var, på ett hotellrum i Malmö, haha. Så jävla störd.

Sedan har jag även inatt skidskyttat. Jag var skitbra. Hade världens benstyrka så jag åkte om alla andra i en uppförsbacke. Hur jävla bra är inte det? Haha... Helt galen natt med andra ord. Vaknade kvart över elva (mobilklockan är tre minuter sen, så den ringde efter det). Skönt att sova länge, men jag tror att jag ska försöka kliva upp tio imorrn. Om jag nu inte blir sjuk, för halsen är inte bra idag. Buhu. Den är öm och sträv. Blä, blä, blä. Men jag tänkte ta en latardag idag också (jag är ju faktiskt lite sjuk idag, haha) så strax är det te med honung och ögongodis. Mmm....

Inga kommentarer: