fredag, januari 21, 2011

what do you think of this?

Dagen är ganska välplanerad idag. Det känns faktiskt rätt bra för en gångs skull. Har ärenden att uträtta, skidskytte att se och ikväll är det cup. Domarcupen på Norrmalmia. Men, jag ska inte spela, utan jag ska göra någonting helt annat. Det är nämligen dags för min tränardebut. Visserligen assisterande, men ändå. Riktigt spännande och jag hoppas det blir lika roligt i verkligheten som det är i mitt huvud, haha. Men först av allt ska jag klä på mig, för jag vill inte göra ärenden i pyjamas. Det blir dels kallt och dels ska folk slippa se mig så här.

Ps. Som ni kan se har jag ändrat typsnittet och jag vill hemskt gärna att ni säger vad ni tycker om det, är det svårläst eller har ni andra synpunkter... För jag är nämligen lite kluven, men jag blir så hemmablind.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul med tränardebut! :)

Lite för svårläst texttyp..

/Frida S