torsdag, januari 27, 2011

the new me.

Innebandyn var superkul! Men det kändes att det var ett tag sedan för jag hade inte så stor kontroll på klubban, haha. Visserligen har jag inte det i vanliga fall heller, men idag var det extra mycket okontroll, haha. Men som sagt, riktigt jävla roligt.

Direkt efter innebandyn for jag och hämtade "mormor" som blivit utskriven. Skönt. Hon fick följa med hem och se när jag bakade bröd. Jag är grymt imponerad över att jag gjorde det på en gång när jag kom hem. Det är som om jag är en ny människa den här veckan, haha.

De ringde från jobbet också, så jag ska släppa av "mormor" och Tara i Bersika senare och sedan arbeta. De nybakade småfrallorna får följa med. Hade velat vara hemma och se lite Vampire Diaries eftersom det kommer ett nytt avsnitt imorrn och det har varit så långt uppehåll. Men jobba är bättre, för då blir det en bra lön nästa månad och bra lön tycker jag väldigt mycket om.

Inga kommentarer: