torsdag, januari 13, 2011

fear of the dark and scary men.

Alltså vad i hela friden?! Har nu sett klart alla tretton avsnitt av serien Harper's Island. Började igår. För det första; Hur trög är jag att se en sådan läskig serie när jag är hemma ensam och vet hur mörkrädd jag är? Så jävla puckad. För det andra; Vad i hela jävla friden? Vilken sjuk serie. Sjukt jävla bra. Har suttit på hel spänd två kvällar i rad och i kväll när jag sett de sista fyra avsnitten har jag skrikit mycket och det har inte varit långt till tårarna några gånger.

Men jag kan ju säga att jag är typ livrädd just nu. Tänk om någon lyckas ta sig in i lägenheten och döda mig? Men jag får lite skylla mig själv, för jag vet ju som sagt hur mörkrädd jag är och då borde jag ju även veta att jag inte ska se sånt där när det är mörkt och älskade är flera, flera mil bort. Haha, som sagt, så jävla puckad. Men jag tycker att ni som inte sett den serien borde göra det, för den är sjukt jävla bra och självklart finns det ögongodis:

"Snälla C.J. kan du inte lämna din fru och ta mig istället?
Jag kommer älska dig för resten av våra liv."

1 kommentar:

jecka sa...

HEEEEEEYYYYY PUDDING ! Wtf FRU ?? Tycker dom kan skiljas ! Hoppas du är med på att vi delar på han ;)