måndag, januari 17, 2011

plowing my way home.

Fysträning var jag inte beredd på kan jag ju säga. Benen var blytunga under spelet, men jag gjorde det bästa av situationen. Dock avbröt jag träningen tidigare, men inte på grund av smärta, utan helt enkelt för att jag inte ville vara borta från jobbet så länge. Vi hade sen träning och det är ju vid den tiden det är som mest att göra på jobbet.

Nu är tidningen klar i alla fall. Det har gått mycket bra, men nu känner jag att jag är trött och hungrig. Så jag ska ploga mig hemåt (har sagt det förr och kommer säkerligen säga det många gånger till JAG HATAR SNÖN!!!) och äta lite kvällsmat innan jag kryper ner under täcket. I veckan hade jag tänkt vara lite effektivare än förra veckan. Men å andra sidan kan det hända att träningsvärken är magisk imorrn, men det är ju bara en dag.... Nåväl, ska se till så att jag har allting med mig och köra hemåt i djupsnön.

Inga kommentarer: