söndag, januari 30, 2011

missed practice today.

Jag tror faktiskt inte att jag har missat en enda träning sedan vi drog igång igen i november. Det är väldigt bra jobbat för min del. Men idag var jag tvungen att stanna hemma. Jag är alldeles för sliten från gårdagen. Men då menar jag inte att jag var på krogen (jag har varit värre bakis än idag och ändå tränat), utan det beror helt enkelt på gårdagens tuffa pass på utbildningen.

Det blev totalt tre timmars praktik i hallen och det tar lite på krafterna. Sedan tänkte jag vara ännu duktigare genom att vara med på träningen (vi slutade precis så vi hann vara med på den), men jag var tvungen att avbryta för jag hade känningar i ljumske och lår. Låret är det som hindrar mig från träning idag. Är stel och öm. Inte kul. Men förhoppningsvis håller det inte i sig alltför länge, för jag tycker verkligen inte om att missa träning.

Inga kommentarer: