torsdag, november 13, 2008

Creative, But Not Enough.

Jaha, få se, vad har jag åstadkommit idag? Frukost? Check! Dagens clementin? Check! Sett en massa avsnitt? Check! Gjort om bloggdesignen? Check! Var något av detta på min att-göra-lista för dagen? Nej! Ja, kanske det första då. Men de andra sakerna fanns inte där.

Dock gjorde jag ett försök att få tag i den oerhört snälle farbrorn på äldreomsorgen, men han hade gått för dagen (igen!), men den här gången lämnade jag mitt telefonnummer så att han får ringa när han har tid, istället för att jag ska jaga honom. Mycket smartare tycker jag.

Nu ska tror jag att jag ska lägga mig i soffan och fortsätta mitt seriemaraton en stund. För någonting annat finns fan i mig inte att göra. Ibland är dagarna lite småtråkiga här, måste jag säga.

(Snön ligger fortfarande kvar och även kylan har kommit. Skratta eller gråta (att kylan är här alltså)?

1 kommentar:

J sa...

Men så trevligt :) jaa absolut en dag iaf, just nu känner jag båda, men som du sa; vi får se! ;)
Tack.. Nu ska jag plugga vidare, sitter hos läppen nu ! :) Puss..