tisdag, november 25, 2008

payday.

Idag har kontot fått sig en påfyllning. Det välkomnade jag med att spendera en del av det. Men det var bra utgifter. Kylskåpet behövde få sig lite påfyllning också, så nu är det roligt att öppna kylskåpsdörren igen.

Hade tänkt börja med julpyntet lite smått idag. Men jag tror jag tar det imorrn istället. Har ingenting planerat för morgondagen så då kan jag lika gärna lyssna på julmusik och pynta för fulla muggar. Härligt!

Nu ska jag äta lite gott fika, köpte catamaraner (eller hur det nu stavas) på DollarStore, så jag ska äta lite sånt och se senaste avsnittet av One Tree Hill. Blev rätt så besviken på förra veckans avsnitt så nu hoppas jag att det här är bättre. Sen har jag lite andra avsnitt att se. Med andra ord kommer jag att ha fullt upp innan det är dags att fara och läsa in Östersunds-Posten. Bara att börja nu då.

1 kommentar:

J sa...

Ahaa, du jobbar ikväll. Hoppas att både vägen dit, själva läsandet och vägen hem går bara fint :) Men nu är det ganska så bra plogat så det bör ju gå bra! ;) Ciao, jag ska också se OTH snart, wiie! Pussilipussi..