måndag, november 24, 2008

defy the snow.

Jag har fortfarande inte varit och köpt snus och faktiskt har jag kvar min sista i dosan. Har inte velat ta den för att jag vet att det är den sista. Micke skulle iväg med bilen lite senare och för att jag ska slippa skotta fram den själv (Micke är ju den med musklerna) så tänkte jag vara smart och vänta tills dess. Sen sparar vi ju bensin och på miljön. Det ni!

Nu ska jag plumsa över till mitt andra hem. Jag lämnade boken där och blev väldigt sugen på att läsa. Så vad gör man inte för Ewert Grens och hans kollegor?! Så det är bara att klä på sig varmt, åtminstone om fötterna, för egentligen är det inte så kallt ute, men med tanke på mina fötter och djup snö är det nog bäst att ta höga skor och ta med ett par varma strumpor att använda när jag plumsat färdigt.

Inga kommentarer: