torsdag, november 13, 2008

now it begins.

Visst det är jättekul att det har kommit snö, det är inte längre lika mörkt och det är ju alltid skönt. Men (kan uttalas med Tony Irving-språket om ni vill), nu börjar samtidigt den jobbigaste tiden för mina fötter. Det kommer bli många dagar med ständigt kalla fötter. Inte lika roligt.

Men som tur är har Micke fått ett par väldigt sköna tjocksockar av sitt jobb (han fick dem förra vintern och jag fick dem senare av honom eftersom han vet hur mycket jag lider av kalla fötter), så de kommer att användas flitigt denna vinter, det kan jag lova!

Nu ska jag fortsätta soffliggandet i någon timme till innan sängen kallar och inatt ska jag inte ens lägga mig i min egen säng. Jag orkar helt enkelt inte med en morgon till med min rygg. Så jag tänker vägra min egna säng. Så det så!

Inga kommentarer: