onsdag, november 19, 2008

such a weirdo.

Jag är trött. Jobbade igår och somnade inte förrän typ tre och jag var tvungen att visa min nuna på arbetsförmedlingen klockan tio. Inte kul. Sedan hade jag lite ärenden som jag kände att jag lika gärna kunde göra när jag ändå var uppe och på språng, så att säga. Men jag kan säga er att jag är trött. Trött. Trött. Trött.

Men jag ska strax få mig någonting i magen och sedan ska jag slappa (som vanligt). Hade tänkt lägga mig ner och sova någon timme, men jag tänkte att det kanskte inte är så smart. För imorrnbitti ringer klockan väääldigt tidigt och då är det ju bra om jag kommer i säng i bra tid ikväll och skulle jag lägga mig ner och sova typ nu, skulle det bli sent ikväll. Ja, ni ser ju hur jag har det.

Suck, känner att hungern är över mig. Göra någonting åt den? Okej, då... Det här blev ett konstigt inlägg. Knasigt.

Inga kommentarer: