måndag, november 24, 2008

oh, happy day!

Körde fast med bilen på parkeringen vid skolan. Det var inte kul. Var tvungen att gå ut och sparka bort lite snö, typ två gånger. Hjälpte inte så mycket, men uppenbarligen kom jag ut, men det tog tid. Helt galet!

Men trots det lättare träningspasset (det var verkligen inte det enklaste att försöka få fram bilen) kunde det inte rubba mitt oerhört goda humör. Jag har ju då varit på skolan och pratat med läraren och idag är en lycklig dag. Ni kanske undrar varför...


Förstår ni att jag är glad? Nu ska jag bara vänta på kompletterande papper innan det är dags att skicka in och sedan får jag ett mycket fint brev i brevlådan om ett tag. Det brevet ska jag nog kanske rama in och hänga på väggen. För jag är så stolt och någonting man är stolt över ska man visa upp.

1 kommentar:

J sa...

Wiiieee, Grattis! Snart du, då är du jäklat färdig och behöver inte tänka mer på någon inlämning. :) Eller jo, du har ju valt ett sånt yrke, men inte till skolan!! :P Skojj, vänta nån månad så är jag lika glad ;) PUSS!!