måndag, november 03, 2008

No Time For Sleeping In.

Äntligen fick jag tag på honom, men han måste vara en morgonpigg liten en för jag fick tid med honom 08.15 imorrnbitti. I tidigaste laget om man frågar mig, men jag ser det positivt. Jag kommer upp på morgonen, jag får intervjun gjord och kanske att jag även hinner göra klart artikeln redan imorrn innan arbetet väntar.

Jo, chefen ringde alldeles nyss och imorrn ska jag jobba en väldigt värdelös tur, 12-16. Fyra timmar och på eftermiddagen. Inte världens roligaste, men jag måste ju så det är bara att bita ihop och göra det. Nu ska jag lägga mig i soffan (igen) och se lite serier och samtidigt tänka ut någon bra middagsmat så att när älskade frågar så har jag ett bra svar.

1 kommentar:

J sa...

Oj men så skönt att komma upp i tid och vara pigg och rask :) Hopaps det går bra imorgon nu.. Puss och god natt..