onsdag, november 12, 2008

Two at of Three.

Ja, då var två av tre saker avklarade. Artikeln får vänta tills imorrn, för han jag sökte för kompletterande svar återkommer inte förrän imorrn. Jaja, det är ingen fara på taket, fick nästan två veckor på mig så det gör ingenting att det sparas till imorrn. Jag måste ju ha någonting att göra då också.

Men jag har i alla fall gjort de andra två sakerna och det är bra. Nu ska jag bara gå och lägga ansökan på lådan och sen är det bara att hålla tummarna. Ni också naturligtvis! Men först ska jag ta en clementin (min nya favorit) och stressa av litegrann. På något sätt blir jag alltid stressad när jag ska göra ärenden, som om världen skulle gå under vilken sekund som helst. Helt galet. Speciellt när jag vet att jag behöver inte stressa så fasligt.

Jaja, clementinen och jag ska se lite Vänner för att stressa av. Jag känner mig på ett sånt strålande humör, jag hoppas bara det håller i sig.

Inga kommentarer: