tisdag, november 18, 2008

a day without plans.

Inatt har jag sovit gott och har endast vaknat en gång under natten och det var när älskade kom och la sig. Men annars har jag sovit hela natten och det var mycket skönt. Och eftersom jag somnade relativt tidigt så gjorde det inte så mycket att jag vaknade lite efter nio.

Snart ska jag upp på jobbet och skriva ut lite grejer för att sedan skicka iväg dem. Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jobbar ikväll, men fram tills dess är det tomt. Skulle vilja ta med mig karln och äta lunch på stan eller något annat mysigt, men han sover som en stock eftersom han nu har vänt på dygnet. Inte bra.

Antingen så går jag över och hoppar lite på honom och hoppas att han tycker att min lunchidé låter bra eller så stannar jag hemma och ser ännu ett avsnitt av Las Vegas. Vad som händer vet jag inte, men däremot vet jag att jag genast nu på momangen (vilket roligt ord!) måste springa på toa...

Inga kommentarer: