fredag, oktober 23, 2009

change of papers.

Sov lite inatt igen och vaknade av att Tara tassade på parketten. Lättväckt eller vad? Försökte somna om, men insåg det omöjliga. Tog ut hunden och sedan for jag på Coop. Kände irritationen växa, på grund av lite sömn och ingen frukost. Men då träffade jag Fia och Meya utanför Coop och det fick mig på lite bättre humör. Tack flickor!

Så nu har jag fått i mig frukost, kollat mailen, bloggar och läst tidningarna, snart ska jag ställa mig och göra köttfärsbiffar med persilja och rivet äpple. Det är så sjukt gott! Jobbet väntar ikväll så jag måste ha med mig mat. Dock har det varit UNT hela tiden, men så fick jag ett mail idag att jag måste ta FK, för jag är den enda på jobbet ikväll som kan den tidningen. Det är rätt konstigt, men det är bara att bita ihop och ställa upp för laget.

Inga kommentarer: