lördag, oktober 03, 2009

saturdayparty, once again.

Idag har jag haft besök av min söta kusin Johanna från Luleå. Vi strosade på stan och käkade lunch sen har vi suttit i soffan och pratat gamla minnen och som det finns saker att prata om. Det hände mycket saker när vi var små. Det var väldigt, väldigt trevligt.

Nu kommer snart en massa folk hit och fest står för kvällsunderhållningen. Jag är väldigt trött efter den tidiga morgonen, men jag tror jag ska klara av att hålla mig vaken några timmar till. Annars får jag lägga mig och sova, svårare än så är det inte. Jag kanske borde börja göra mig iordning, men å andra sidan behöver jag inte stressa. Så jag tror jag ska lägga mig en stund och se hur länge jag hinner vila innan brudarna med karlar kommer. Kanske en stund eller ingenting alls. Det vet jag om en stund.

Inga kommentarer: