torsdag, oktober 15, 2009

where the sun never shines.

Nu sitter jag i fåtöljen hemma hos mamma och kollar lite bloggar, mejlen och självklart Aftonbladet. Det har dock inte hänt så mycket sen i morse, men man måste ju hålla sig uppdaterad. Innebandyn var sjukt rolig, vi var tio personer idag så det blev ordentligt spel med ett mycket skönt tempo och jag svettades rejält. Men trots det for jag på gymmet efteråt. Men det blev "bara" en halvtimme, men med tanke på tempot på planen tidigare räckte en halvtimme mycket väl.

Sen köpte jag en korv på Preem innan jag skulle börja resan mot Boden och vad händer då? Jo, den franska dressingen jag hade i brödet lyckades på något sätt läcka och jag insåg efter ett tag att jag hade dressing över hela mig, så det var bara att stanna och torka av allt och slänga korven som blivit alldeles solkig, trist eftersom jag bara hade hunnit ta typ tre tuggar och jag var verkligen sugen på korven. Typiskt. Men som tur var hade jag köpt en Mars också så jag fick lite i magen i alla fall.

Nu ska jag sluta blogga för stunden och se lite tennis på tv, det är nämligen det som visas för mamma är tennisfrälst och sen har jag fortfarande inte lärt mig vilken fjärrkontroll som är den rätta. Mamma håller på att göra sluring så jag ser verkligen fram emot middagen, det ska bli superdupergott. Mammas mat är bäst och det är så skönt att få hemlagad mat som man sluppit göra själv.

1 kommentar:

e|in sa...

Hej där.. Vi hade tänkt träffas tjejerna imorrn för lite tjejsnack och idol.. Hoppa hoppas du kan :) Bar höra av dig" Kramar